Intrebari frecvente

1. Pot plasa o comanda daca sunt plecat din tara si am card care nu este emis in Romania?

Puteti plasa o comanda de oriunde ati fi in lume, livrarea urmand sa fie facuta doar in Romania, in judetele Arad si Timis, conditia fiind sa detineti un card de debit/credit Visa sau MasterCard, indiferent de valuta in care este emis, deoarece banca procesatoare va face conversia automat la Lei, cu exceptia acelor carduri cu care nu se pot face cumparaturi online. Acceptam comenzi 24 de ore din 24, cu livrare conform programului de livrari prezentat pe site.

2. Preturile de pe site sunt cu toate taxele incluse? Dar transportul?

Preturile afisate pe site sunt finale(sunt incluse toate taxele fiscale), transportul este gratuit pentru Arad si Timisoara, pentru restul localitatilor tariful de livrare va fi calculat automat in formularul de comanda, in functie de localitatea unde se doreste livrarea.

3. Cum se pot plati florile comandate pe site

Modalitatile de plata sunt: plata cu cardul, plata prin transfer bancar( depunere in cont, ordin de plata sau prin internet banking), plata prin Western Union sau plata in numerar la curier. Plata securizata cu cardul este cea mai facila si cea mai rapida modalitate de plata, urmand sa fie facuta prin procesatorul de plati mobilpay.ro. Platile vor fi facute intotdeauna in avans.Nu uitati sa trimiteti pe mail contact@westflowers.ro dovada platii scanata sau un printscreen.

4. Pot primi factura in original?

Conform codului fiscal valabil de la 01.01.2007, semnarea si stampilarea facturilor nu mai este obligatorie, in consecinta factura primita pe mail este considerata original, dar putem trimite factura la cerere prin fax sau curier.

5. Se poate specifica un interval orar in care va fi livrata comanda?

In rubrica ''Interval de livrare'' din formularul de comanda puteti selecta intervalul orar de livrare a comenzii dvs( 10:00-15:00 si 15:00-20:00).

6. In ce locatii se fac livrarile?

Livrarile se fac oriunde doriti dvs.( domiciliu, birou, sedii de firme, spital, institutii, etc.) din judetele Arad si Timis.

7. Cine face livrarea florilor?

Datorita gradului mare de perisabilitate al florilor livrarea se va face doar prin curierii nostri, in conditii optime( nu facem livrari prin intermediul firmelor de curierat).

8. Se poate anula sau modifica o comanda?

Comenzile se pot anula cu minim 3 ore inainte livrarii, rambursarea sumelor platite se va face intre  5 si 14 zile lucratoare, in functie de modalitatea de plata aleasa. Se pot face modificari intr-un termen de 2 ore inaintea livrarii florilor. Daca o comanda a fost data deja in lucru, aceasta nu mai poate fi anulata.

9. Exista reduceri sau promotii pe site?

Pentru a vizualiza reducerile/promotiile disponibile pe site accesati butonul 'Reduceri' din partea stanga sus a primei pagini a website-ului.

10. Se poate atasa un mesaj de insotire al florilor?

Da, fiecare aranjament floral poate fi insotit de un mesaj pe care puteti sa-l notati in pagina de finalizare a comenzii dvs. Mesajul va fi scris de mana pe un biletel cartonat.

11. Pot trimite florile ca si anonim?

Puteti face acest lucru bifand casuta ''Anonim'' din pagina de finalizare a comenzii dvs., numele sau datele dvs. nu vor fi divulgate decat in cazul in care legea o impune.

12. Care este programul de livrare in functie de zile?

Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 10:00 si 20:00, sambata intre 10:00-17:00, pentru livrarile in zilele de duminica va rugam sa ne contactati telefonic pentru a verifica disponibilitatea cu cel putin 1 zi inainte. Pentru ca o comanda sa fie livrata in aceeasi zi va rugam sa faceti comanda si sa confirmati plata pana in ora 17:00, de luni pana vineri, iar sambata pana in ora 14:00.

13. Ce se intampla daca destinatarul nu este la adresa specificata?

In acest caz vom contacta expeditorul care ne va specifica un alt interval de livrare si alta adresa de livrare(daca este cazul) iar daca din nou, destinatarul nu este gasit, il vom contacta telefonic si vom mentiona ca are de ridicat un "pachet" sau "colet". In cazul in care livrarea se face la birou sau domiciliu incercam sa livram la un coleg sau la receptie, la vecini( vor fi mentionati in fisa de livrare).

14. Cum stiu daca o comanda a fost livrata?

In pagina de finalizare a comenzii aveti 2 casute de confirmare a livrarii, una prin sms, iar celalta prin email. Bifati cea mai buna varianta pentru dvs. si veti fi notificat in momentul finalizarii livrarii.